11 Mayıs 2008 Pazar

turkcu sairler murat darga turkcu sair

















Türkçülük ateşten bir gömlektir.
Umutluydum,bir şeyler yapabilirim sandım.Yazdıklarımla,çizdiklerimle,söylediklerimle, Türk'lük için çok şeyler vardı daha yapılacak .Olmadı yapamadım,ne gücüm var ne de bir imkan kaldı elimde.Türklük için uğraşmakla,Türklük için mücadele etmekle geçen bu ömür yetmedi.Yetmezde,dediğim gibi Türk'ü anlatmaya bir değil bin murat darga'nın ömrü yetmez.Acı olan bir şey varsa görmezden gelinmek,yok sayılmak,elbet katlanılacak bu acıya.Türkçülük ateşten bir gömlek ve bu gömleği giyenler her acıya tahammüllü Türklük için yanmayı dahi göze alan insanlardır.Bunu çok iyi biliyordum da en yakın bildiklerimin ihanetleri gelmezdi aklıma.Burutus'ların her yerde karşıma çıkabileceği ihtimalini düşünmemiştim.Yine de ben Türkçülük gömleğini ilk giydiğim günden beri şerefli bir şekilde üzerimde taşıdım ve ilk günkü gibi tertemiz,lekesiz bir şekilde bu dünyada bırakıp öyle varıyorum uçmağa .
TANRI TÜRK'Ü KORUSUN VE YÜCELTSİN !





Hiç yorum yok: